Saturday, June 25, 2011

Bilder från förr och lite från nu.

Lite bilder från förr.




En himmelsvy någon gång. Jag gissar på Östergörland.



Från förr då det fanns en mening med att skriva det här. (Just nu är det väl sådär med den saken, men hoppat lever kanske i någon skrymsle av ens själ att upptäcka.) (Hittade bilden på mobilen).



Ingen som känner för att åka med mig?



Visa de snälla sniglarna ömhet och respekt. De försöker bara ta sig över vägen.




Tulpan. Alltid favoritblomman. Jämt och ständigt. Vet inte varför.



En molnfrån i antågande från något håll en kväll.




Mitt i natten ute med hunden. Prästkragar i mörkret. Snart slut med att gå ut med vovven.
Både tråkigt och skönt, men jag måste sova på nätterna.
Om bilden - det är så näpet och så försiktigt de står där och vajar lite i vinden. Hunden bryr sig inte alls. Han är på jakt efter något.
Jag kan stå en stund och begrunda. Symboliken i prästkragar är stor av någon anledning.
Men det förändrar egentligen inte mycket.




Jag numer med håret i ordning på morgonen. En regnig dag på väg till jobbet.
Höga kragar är bra. Jag ser trött ut och jag kan se på mig själv att jag är sliten. Skall ta tag i det där.
Posted by Picasa

No comments: