Friday, June 24, 2011

Midsommar.

Idag har varit en väldigt lugn dag. Inte gjort något speciellt egentligen. Är i Uppsala och besöker en kompis.
Vaknat. Sms:at, funderat en hel del. Pratat med Martin. Ätit en kort frukost och spenderat en del tid framför min laptop med att kolla mailen, twitter (min twitter: www.twitter.com/teheimar) och så. Sen gått ut på en lång promenad runt Uppsala. Kollat in lite saker. Inte haft någon kamera med mig idag. Egentligen bra eftersom jag är för trött. Jag skulle vilja åka bort för typ en vecka eller en månad och typ inte göra någonting alls. Mest se Sverige eller så. Skulle räcka.
Ätit ute med Martin på restaurang. Handlat lite mat inne i stan och sen gått hem till honom långsamt via en omväg.
Nu är lite kläder jag hade med mig i tvätten.
Så det är egentligen inte Midsommarfirande direkt. Dels så har jag inte vanan att fira det (jag firar ju inget längre alls, inte ens min födelsedag riktigt och efter detta år så vet jag inte om jag kommer ta upp det heller om det inte finns något bra skäl till det).

I övrigt så funderar jag lite på hur jag skall göra med mina saker som finns hos mina föräldrar och hos mitt ex. Jag måste samla dem, men har samtidigt ingenstans att ha dem. En del av dem behöver jag ju spara. men inte allting heller.

Trött. Riktigt trött. Märker det på kvällarna numera. Räcker inte med några timmars extra sömn, Jag behöver egentligen både intellektuell och känslomässig stimulans nog. Frågan är dock lite hur mycket jag har ork kvar att ge samma tillbaka nu.

/Mark.

No comments: