Monday, January 02, 2012

Om mig.

Mitt namn är Mark Kesper, jag är 28 år. 

Jag är väldigt intresserad av Geografi och läser även det på Universitet. 
Den här bloggen har tidigare handlat om allt möjligt, men ska från och med nu handla om Geografi och min syn på ämnet. Jag kommer även att kommentera olika aktuella händelser och annat. 



Jag bor för närvarande i Stockholm. Söker arbete medan jag slutför mina studier. Siktar egentligen på en Magister i Geografi men det ser ut att jag får nöja mig med en Kandidatexamen av den enkla anledningen att det är dåligt med kurstillfällen på grund av extremt dåligt med elever för att ge D-nivå kurser. Masterstudier har hittils inte lockat med för det finns inte tillräckligt med kurser och studievägledarna har inte direkt övertygat mig om deras lärosätes förträfflighet.

No comments: